NASZ ZESPÓŁ

Nazywam się Małgosia Gawlik. Jestem absolwentką Studiów Podyplomowych Psychosomatyczne Praktyki Jogi na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Od kilku lat pasjonuję się jogą, która stała się moim sposobem na życie. Praktykę prowadzę w nurcie Hatha, Viniasa, Yin jogi z elementami Iyengara i Somayog oraz jogę terapeutyczną, nastawioną na zdrowy kręgosłup. Koncentruję się także na Pranajamie – technice oddechowej oraz relaksacji, którą zawsze kończę swoje  zajęcia.

Dodatkowo jestem miłośniczką biegania i pływania na SUP oraz zdrowego stylu życia. Medycyna niekonwencjonalna i medytacja to również tematy szczególnie mi bliskie, które zajmują sporą część mojego życia. Z radością spotkam się z Tobą i podzielę wiedzą.

 

 

 

Nazywam się Sandra Mycek. Od ponad 10 lat joga jest nieodłącznym elementem mojego życia. Moim głównym celem na jogicznej ścieżce jest zdrowie – równowaga między ciałem, a umysłem wprowadzana dzień po dniu poprzez praktykę. Dzięki temu codzienność zyskuje tak niezbędną nam wszystkim harmonię. Podczas wspólnych spotkań na macie z ogromną przyjemnością dzielę się z Wami moim podejściem.

Na co dzień zajmuje się również masażem relaksacyjnym, dlatego bardzo dobrze wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania, jest dobre samopoczucie. Nieustannie staram się o to, aby prowadzone przeze mnie zajęcia budowały w Was poczucie dobrostanu oraz przynosiły wewnętrzną równowagę.

Na moich zajęciach spotkacie się z różnymi stylami jogi m.in Yin Jogą, Vinyasa Flow Jogą i Jogą Iyengara.

 

 

Nazywam się Izabela Ilów-Pluta. Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego na kierunku Wychowanie Fizyczne i Sport. Certyfikowaną trenerką personalną, instruktorką fitness, tańca towarzyskiego i kulturystyki. Prywatnie miłośniczką podróży, zdrowego stylu życia, diety a od 1,5 roku również… Mamą. Brałam udział w licznych szkoleniach z różnych form zajęć fitness (wzmacnianie, zdrowy kręgosłup, dance, trening kobiet w ciąży i po ciąży) oraz podstaw dietetyki.

Podczas swoich zajęć Zdrowy Kręgosłup zwracam uwagę zarówno na rozciąganie, poprawę mobilności w stawach oraz wzmacnianie mięśni. Taka forma treningu zapobiega dolegliwościom, kontuzjom, ułatwia wykonywanie czynności dnia codziennego oraz poprawia funkcjonowanie układu ruchu.